Tein tällaisen yksinkertaisen kutsu-kortin. Melkein kaikki tarvikkeet löytyvät Paperallasta.

1238782267_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Korttipohja on valkoinen neliökorttipohja. Korttipohjan reunat värjäsin Pigment Cat´s Eye musteilla. Päälle leimasin ruskealla VersaFinella Inkadinkadon keijuleimasinsetin   "tähtisumulla" kuviot.

Kohokuvioitu paperi on  Heidi Gracen mallistoa ja on todella kaunis -  en meinannut raskia repiä reunoja.

Nauha oli vaaleanpunainen, mutta värjäsin senkin Pigment Cat´s Eye musteilla. Nauha on kiinnitetty Basic Greyn haaraniiteillä.

Tuon julisteen kiinnitin vielä kohotusteipillä, että pysyy paikoillaan. Itse julisteessa olen käyttänyt Distress Inkin ja Mementon musteita. Levitin musteet vaahtomuovityynyjä apuna käyttäen. Minulla on ollut kahva ja nuo tyynyt jo aika kauan tuolla laatikossa, ja en ole niitä muistanut käyttää. Eipä mennyt sormet musteeseen tällä tyylillä. Meikkisienellä levitettäessä minulla on aina "mustat sormet".

Muut tarvikkeet, joita olen käyttänyt: Askarteluveitsi, kuumailmapuhallin, leikkuumatto, Versamark vesileimatyyny, kirkas- ja turkoosi kohojauhe, kutsu ja "tausta" tekstileimasin, kaksipuolinen teippi, Crop-A-Dile, Big Shot+stanssi, reunojen vanhentaja (julisteessa).

Kuten huomaatte olen "haksahtanut musteisiin" aika pahemman kerran....

Huomenna onkin sitten uudet kujeet...vietän päivän kissaharrastuksen parissa messukeskuksessa.