Nyt ollaan pikku hiljaa palaamassa arkirutiineihin pitkän loman jälkeen.

Tällaisen kortin tein lomalla. Materiaalit ovat Paperellasta - hyllyille  on tullut paljon uutuuksia. Kannattaa käydä kurkistamassa myös tarjoukset.

Taustapaperi on Prima Marketing Sweet Fairy Collection " Pink Parfair".

Taustapaperin reunat on ressattu ja niihin olen laittanut kissansilmämustetta.

 Taustapaperin päällä oleva kakkupaperi on WT:n sydänkakkupaperia.

Leikekuva on MD:n Nostalgia. Kuvan alla olevan kartongin reunaan olen sipaissut lumitahnaa - kimallukset eivät valitettavasti kuvassa näy. Täältä löytyy myös muita tehosteaineita. Lumitahnan päälle olen laittanut helmempuolikas tarroja.

Helmenpuolikasnauhaa ontäällä - olen kiinnittänyt sen Glossy Accents koholakalla - Tästä on myös olemassa mini pullo jota itse tykkään käyttää.

Anskulle on tullut kesän aikaan paljon erilaisia nauhoja. Kortissa olen käyttänyt luonnonvaaleaa pitsiä.

Kukat :K&G:n vaaleanpunaista tyllipaperiruusua, K&G:n koristehelmi huurteisia paperiruusuja, Storytellerin paperiruusuja sekä koristeheteitä.

Vihreät kiekurat olen leikannut Sizzixin stanssilla.

Numerot ovat ääriviivatarroja joista löytyy moneen eri tarpeeseen.

Kortti sisältä.

Paperi on Werbster Page : Ladies & Gents Trendsetter paperikosta.

Toinen sivu sisältä.

Taustapaperi on My Mind´s Eye Stella Rose - Hazel paperikosta. Paperin reunoissa on CS:n Candy Bonbon kimallehiletarroja.

Tekstin olen leimannut  Vilda Stampsin leimalla ja  ympärille olen laittanut Satiininuppuja.