Maiju vähän vinkkasi minulle, et lähdetkö mukaan Helsinkiin ostoksille ja minä siitä tietenkin heti innostuin. Tosin pienellä varoituksella, että joudun ottamaan Eepit mukaan. Onneksi pojat olivat kiltisti. Olin vallan unohtaa, sillä poikettiinhan me hietsun kirppikselläkin, mutta mitään ei löytynyt. EDIT: Taas dementia iski.. ostinhan minä shortsihaalarin Eeppi2:lle... Onkohan kenelläkään muistia ja aikaa myytävänä :).

Käytiin siis Tuubissa, Temperassa ja Akateemisessa kirjakaupassa. Tässä ostokseni, tällä kertaa en voinut välttää Aqua toneja, vaan ne suoraastaan hyppäsivät käteeni..hih hih.

1521840.jpg

Kotimatkalla käytiin moikkaamassa Taavaa Myyrmäen markkinoilla. EDIT: Pitihän minulla lunastaa tilaamani teipit, ettei vain jää näppejä nuolemaan.

Vinkki: Citymarketissa olin näkevinäni 5 kpl ProMarker settejä hintaan 12.90, tosin en kerinnyt katsoa mitä värejä setissä oli, kun kiirettä piti.