Sain tämän meemin Jehkottarelta jo aikaa sitten, mutta näissä minä olen niin hidas tai sitten unohdan.

Eli tarkoituksena on poimia seuraavat kysymykset blogiin ja haastaa neljä blogiystävää vastailemaan kysymyksiin! Melkein kaikki ovat tämän saaneetkin, joten en erikseen laita eteenpäin.

Tässä ovat minun vastaukseni:

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

  1. Kassaneiti (kesätyö)
  2. Rippikoulun isonen (kai tämä lasketaan, kun siitä sai pienen korvauksenkin) (kesätyö)
  3. Puutarhaharjoittelija (kesätyö)
  4. Sairaanhoitaja

2) Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella: Nyt katson niin vähän telkkaa...mutta ehkäpä

  1. Pako (eiköhän taas syksyllä jatku)
  2. Teho-osasto sekin loppui
  3. Wallander
  4. BumtsiBum -

3) Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: En oikeastaan koskaan ole ollut ihan lomamatkalla...

  1. Venäjä
  2. Unkari (Ei ihan ollut lomamatka, mutta kyllä vähän ehti nähdäkin)
  3. Hollanti (tämäkään ei ollut lomamatka, mutta kyllä sitä vähän kurkisti ympäriinsä
  4. Ruotsi

 

4) Neljä Internet-sivustoa, joilla vierailen päivittäin: täytyy yleistää

  1. korttiblogit
  2. helmiblogit
  3. kissablogit
  4. pankki

 

5) Neljä lempiruokaani ovat:

  1. Makaronilaatikko
  2. Mieheni laittama pihvi
  3. Mannapuuro
  4. Kananmunakastike+perunat

6) Neljä paikkaa, joissa olisin mieluummin nyt:

  1. Yksin kotona
  2. Rantsussa
  3. Lomalla mummulassa
  4. Ulkomaan matkalla