Nämä korut tein joululahjoiksi.

tiistai, 24. tammikuu 2012
Nämä korut tein joululahjoiksi.

Harrastelija askartelijan tekeleitä ja höpötyksiä, joka on hurahtanut myös siperiankissoihin.
Arvonta Bella kortit Cd kortit DT-Paperella Hänglar&Stänglar kortit Jehkotar CardChallenge Kokeiluja Kortit Korut Lahjoja Leimailutaivas Magnolia haaste Magnolia kortit Massailua Messut Ostoksia P*skarteluhaaste Pääsiäiskortit Scor-Pal Synttärikortit Tapaamiset Vauvakortteja Vinkit Yleinen joulukortit
Kommentit